Bewildered
Trådstartare
Min lilla tös fick en kull på två kattungar, en dödfödd och den andre dog efter två dygn.. En ppillerkull, så j*vla irriterande. (innan ni säger något, Ja, hon ska steriliseras nu..) Så inte nog med att jag är ledsen för att Skrik och Panik inte finns mer, sista moderkakan kom inte med ut och nu småblöder hon... Har Givetvis pratat med vet. som sa avvakta och kom in på en gång om hon visar tecken på feber och/eller blodet börjar lukta illa och ser varblandat ut..
orolig som en Tok här.. Min lilla prinsessa som brukar vara Tokreserverad och "fin i kanten" har förvandlats till en mammig, klängig pratpåse, rätt skönt iofs för smiter hon unnan kan jag bara ropa så kommer hon nu, i vanliga fall kurrar hon till men ligger kvar.. varför flytta på sig om Matte med sina långa ben Ändå kan komma till henne om hon vill något?
men.. lite pepp, gör jag Rätt som avvaktar som veterinären sa? Har någon här någon erfarenhet av sånt här?
..lite moraliskt stöd någon?
orolig som en Tok här.. Min lilla prinsessa som brukar vara Tokreserverad och "fin i kanten" har förvandlats till en mammig, klängig pratpåse, rätt skönt iofs för smiter hon unnan kan jag bara ropa så kommer hon nu, i vanliga fall kurrar hon till men ligger kvar.. varför flytta på sig om Matte med sina långa ben Ändå kan komma till henne om hon vill något?
men.. lite pepp, gör jag Rätt som avvaktar som veterinären sa? Har någon här någon erfarenhet av sånt här?
..lite moraliskt stöd någon?