Linnéa Expression for Equipe?

pomelo

Trådstartare
Någon som har sett, provuttit eller provridit Equipes nya sadel Linnéa, designad i samarbete med Linnéa Ericsson?

Sv: Linnéa Expression for Equipe?

Jag har suttit/klämmt på den och för min del så var den för djup,kände mig låst, men är väldigt snygg att titta på!:)
Har för mig att den kostade runt 15' med kalvskinn, kan det stämma?

Sv: Linnéa Expression for Equipe?

Jag har en, älskar den! Den har legat ok på alla hästar jag har provat den på, allt från ädla ponnyer till kraftiga halvblod med hög manke. Är super skön att rida i och jag trivs verkligen bra med den.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har i dagsläget en ny Equipe Expression special, 17,5 i sits, normal kåpa och MW bom som passar mig bra, men har fått prova en...
Svar
0
· Visningar
1 393
Senast: Mirabilis
·
Utrustning Jag har provridit i en Equipe Emporio som jag bara älskar, och hästen gillar den. Jag har provat en Elegance som var på tok för vid och...
Svar
3
· Visningar
1 531
Senast: malinsky
·
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är...
2
Svar
25
· Visningar
12 338
Senast: ylvalill
·
Utrustning Jag måste tydligen ge mig på det här med att leta sadel till nya hästen. Det var många år sedan jag var tvungen att leta sadel och har...
Svar
4
· Visningar
2 072
Senast: Maoam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter