Linda - Boekelo

I

Idasagare

Någon mer som fått sina nerver i dallring? Satt och tittade på Boekelo, webb-tv som inte funkade så bra...

Duktigt av Linda iallafall. Trea efter terr med Bullen och 31:a m La Fair. :bump:

Sv: Linda - Boekelo

Jag har inte sett en enda ridsportsgren varken på tv eller webb tv sen VM förra året, jag verkar tyvärr vara totalt ointresserad av att kolla på sådant nuförtiden :crazy:

Kul för Linda iallafall att Bullen gick så bra, vad hände med La Fair då eftersom hon låg så långt ner :confused:

Det hände väl inget speciellt, hon var felfri inom tiden men hade 59 nånting i dressyren. Det var typ 85 starter så 31 är inte så långt ner.

*kl*

Hon red in exakt på tiden, och 1 sek över med Bullen. Rätt snyggt gjort. Är väl så att även Linda behöver lite tid på sig att rida in sig på nya hästar. Hon är ju faktiskt mänsklig.. :smirk:

Idasagare: Nerver i dallring? Njae.. ;)

:) Har ni åkt Uppskjutet på Lisseberg?
Det kan man kalla "åkturen" i resultatlistan:bump:
De åkte nästan 40 platser upp efter terrängen.
Well Done,är väl det minsta man kan säga.
Så blir det gärna när ett proffs visar var "Skåpet skall stå":bow:
Nu får vi bita på tummarna ngr timmar till:)

Strålande! Nu har jag ju något att göra medan jag sitter på jobbet! Tack för tipset om web-tv :)

Bulle 2 ner på samma linje. Inhopp i trekombination och sen en oxer sex galoppsprång efter kombinationen. Blir sämst 6a.
Online-resultatet och web-tv la av till sista ryttaren :crazy:

Ha ha! Då fick du min bild, jag såg de flesta andra men bara halva Lindas ritt. Såg nu att Zin Zan vann! 26a med La Fair!

:crazy::cry:
Jag fickbara se några språng då och då från olika ryttare:(
Jag som t.o.m tog med middagen till datorn.Ja,ja inte TILL
Datorn;)

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
10 015
Senast: Bee
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 076
Senast: kma
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 195
Senast: Icfafn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår var det fettisdagen och det bjöds på minisemlor på mitt jobb. Jag är alldeles galen i semlor – de innehåller väl typ alla triggers...
Svar
6
· Visningar
2 038
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024