Likvärdiga mineraler - hippo grow

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare saraa90
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 985
S

saraa90

Jag har en häst som för tillfället äter hippo grow mineral, han är dock inte stormförtjust i dem (pga konsistensen) så jag undrar om ni vet några mineraler som har samma innehåll fast är i pelletsform?
Tack :D

Sv: Likvärdiga mineraler - hippo grow

de flesta mineralerna idag finns pelleterade, hippos också. det har iaf det eko;- jag handlat på.
både hippo och krafft har grus och pellets.

Okej, ska kolla upp det. Men nu blir jag sugen på att köpa mustangs som passar hans foder iom äppelsmaken :-D

Av dom mineraler som jag har jämnfört med så har Hippos mineraler högst selen halt. Oftast är det ju det är selen halten som styr hur mycket man måste ge

Liknande trådar

Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
669
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 085
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 187
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • En tråd om bäddar