GotAsecret
Trådstartare
Jag försökte få svar via fb men det gick sisådär, google/youtube var inga vänner i detta fallet.
introt är ganska långt och börjar starkt instrumentalt (någon form av blåsinstrument typ?) och sedan är det ett skönt "flow" i låten, mjuk men ändå med power liksom.
Det är en tjej som sjunger, behaglig, lite "dov" men kraftig röst och det som fastnat är detta:
"Turn out/off/on the lights...turn out/off/on the lights baby...blabla"
Någon som har någon som helst idé om vad det är för en låt?
Det SKULLE kunna vara en som bara finns för just Les Mills, Body Balance, men i övriga tracklistorna finns även några (för mig) kända låtar.
Jag tycker dock inte jag hittat någon titel som stämmer in.
Det enda som skulle kunnat stämma är "Violet Days- Lights" men jag får ingen träff på det heller.
Nelly Furtado är det inte, jag har provat.
Ursäkta för svamligt inlägg
Någon som har en susning om vilken låt det är jag söker??
introt är ganska långt och börjar starkt instrumentalt (någon form av blåsinstrument typ?) och sedan är det ett skönt "flow" i låten, mjuk men ändå med power liksom.
Det är en tjej som sjunger, behaglig, lite "dov" men kraftig röst och det som fastnat är detta:
"Turn out/off/on the lights...turn out/off/on the lights baby...blabla"
Någon som har någon som helst idé om vad det är för en låt?
Det SKULLE kunna vara en som bara finns för just Les Mills, Body Balance, men i övriga tracklistorna finns även några (för mig) kända låtar.
Jag tycker dock inte jag hittat någon titel som stämmer in.
Det enda som skulle kunnat stämma är "Violet Days- Lights" men jag får ingen träff på det heller.
Nelly Furtado är det inte, jag har provat.
Ursäkta för svamligt inlägg
Någon som har en susning om vilken låt det är jag söker??