Leksak i utställnings ringen?

F

Flo-Jo

Jag har sysslat mycket med utställning med olika raser osh så vidare och har mer och mer sätt folk som springer runt med små pipp leksaker i ringen framför allt på våra vackra jakt raser.
Är det någon som ställt med deta?
Eller vet var sjutton man får tag i en sådan liten minni grej.
Vet att någon haft dom pippsakerna som sitter i Djuren man köper men dom låter så fruktansvärt mycket.
Skulle vilja ha något som får min hundsuppmärksamhet när jag stälelr upp honom eftersom han är glad för allt anant runt om kring just nu och eftersom godis inte funkar på super godis monstret själv..Han blir som en studsboll
Den ska få plats i handen och vara så tyst som möjlig så att det inte finns någon chans att störra någon annan i ringen.:banana:

Sv: Leksak i utställnings ringen?

Kolla runt bland försäljningsstånden nästa gång du är på utställning. Det brukar ju finnas en uppsjö med pipgrejer att välja bland.

Häromi har små ankor som precis får plats i handen och piper ganska tyst men ändå så hunden hör det. Jag köpte ett gäng sånna och har alltid med mig en på utställning..

Min vovva vet man aldrig om hon vill ha godis eller pipis så man får ta med båda!

åh gör bra ska genast gå in oh beställa TUSEN TACK=)

Mer diskret är att slakta en vanlig pípís och sen ha bara själva pipen i munnen.. H denna mellan läpparna och andas försiktigt. Då´har man dessutom händerna fria :angel:

Jag har sysslat mycket med utställning med olika raser osh så vidare och har mer och mer sätt folk som springer runt med små pipp leksaker i ringen framför allt på våra vackra jakt raser.

Borde väl gå att köpa i närmaste sexaffär?

Nej, jag skojar bara. Det går att köpa pipleksaker på så gott som varje djuraffär.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nej tänker ni! Inte en till rasvalstråd. Jo säger jag, snälla läs:D Jag börjar eller snarare börjar ännu mer längta efter en egen...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 684
Senast: mathilhill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka