Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har ni några bra lekar man kan leka med sina små pälsbollar? Eller något bra lydnads tips eller någon bra träning. Jag har 2 marsvins honor på 1 ½ år och 5 år och viska köpa ett nytt. Kommer det ha problem med att komma in i flocken?
Det kan bli lite smågnabb i början när en ny flockmedlem kommer, men det brukar sällan vara stora problem.
Våra marsvin går lösa i hela lägenheten utom ett rum på dagarna, endast instängda i buren nattetid.
De gillar att få leta matbitar som man skär i mindre bitar och slänger ut på golvet och att leka kurragömma i en fleecefilt på golvet är också skoj säger de .
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Foder & Strö
Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.