Lego 5 årig kille

Om man har rimligt avstånd till Gekås så har de bra priser på lego. Det vi sparar på en legolådas billigare pris kan betala bränslet dit, med en timmes bilresa.

Vart hittar man lämpligt och roligt lego till en kille på 5 år? Som har rimligt pris.
Jag brukar googla och köpa där det är billigast för tillfället. Eko är inte jättebilliga, det brukar alltid finnas billigare på nätet. Brukar även passa på när Leklust har vissa Legomodeller till kampanjpris, då brukar det vara jättebra priser.

Som andra skrivit, köp begagnat (Marketplace eller Blocket). Om man ska köpa nytt brukar Webhallen vara bland de billigare butikerna. Och snart är det Black Friday - har för mig att Lekia brukar ha bra erbjudande då.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 171
Senast: Strandad
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 959
Senast: Enya
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
424
Senast: gammalek
·
Småbarn Sommar hemmavid med små barn under 4 år - vad ska man hitta på? Gärna sånt som är rimligt att göra som ensam vuxen med fler än ett barn...
Svar
16
· Visningar
1 228

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar