Ledsen på ögat idag

Gnist

Trådstartare
Tidigt i morse blev det ett herrans liv på hundarna och dottern gick ut för att kolla vad som var på gång och kom in med missen , som var tuffsig, skitig, nerpissad och med andningssvårigheter :cry:

Inte några synliga skador, men helt uppenbart allvarligt skadad och i chocktillstånd..

Han dog i mina armar efter en kort stund :cry: :cry:

Enda trösten är att han var varm och fick tröst av matte under dödsögonblicket. En kort rysning gick genom kroppen på honom och sedan var han borta. Min älskade lille misse

Som liten

img_0871.jpg

Med valpar

Valpar_katt_1.jpg

Mys_med_missen_2.jpg

Han hade helt uppenbart varit i hangemäng med annat djur, då han hade fullt med hår i munnen. Fick dra ut långa hårtestar ur munnen honom :(

Sv: Ledsen på ögat idag

Missen_o_kattungen_mindre.jpg

Med nya lilla kattungen i förrgår. Han älskade hundvalpar och kattungar :love:

*kram* mitt i allt. Det gör ont att förlora djur.
Strongt av kissen att ta sig hem i det sista! Han ville väl inte att matte skulle undra vart han försvunnit... :cry:

Jo, det var jobbigt. Kanske framförallt för barnen :crazy:

Nu är det ju så att det har tillkommit lite kattungar i huset och visst lättar det, men det sitter ju som en tagg i hjärtat ändå att missen är borta :(

Beklagar sorgen. :(
Han verkade vara en mycket omtänksam och klok katt av bilderna att döma.

börjar gråpta när jag läser detta, tänker på min gamla kisse som fick sluta sina dagar för ett par veckor sedan :(
Massa tröstkramar till dig!

Nä fy va trist :cry: skönt att han kom hem iallafall.. beklagar sorgen

Usch vad hemskt.
Stackars liten kisse.
Men vad tapper han var in i det sista som tog sig till dig. :love:

Och stackars er som förlorat honom så plötsligt.:crazy:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är en sak som jag tycker är väldigt fascinerande med ridningen nu! Det är ju så att min skadade arm fortfarande är väldigt svag och...
Svar
0
· Visningar
547
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Anonymt nick och varning för lång text. För att göra en lång historia kort så har sambon en 11-årig dotter sedan tidigare, vi kan...
Svar
6
· Visningar
2 062
Senast: Thilde
·
A
Avel tidigt i morse hände det som inte fick hända. Min märr fick ett dödfött föl:cry: Jag ska förklara från början lite kortfattat: Jag...
Svar
12
· Visningar
4 511
Senast: mul
·
S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 232
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar