Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har letat lite efter liknande trådar, men inte hittat.
Så, ro hit med lite olika övningar som jag kan pyssla med min medryttarhäst nu i veckan, så är ni snälla
Om du går med hästen och gör så att den lyder dig, geom att: backa den, se till så att h*n stannar när du gör det, gå i volter så att du leder henne/honom med dig med hästen på utsidan av volten och sen leder hästen ifrån dig med hästen inuti volten. Löslongering är också bra och kul! Se till att hästen lyssnar på dig genom att stanna och byta varv.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.