lätt klass fälttävlan

C

charity

jag förstår inte riktigt... enligt vissa här på buke så ska man ju ha klarat en debutant eller två felfria LB banor för att få starta lätt klass i fälttävlan(ponny).Men kollar dem upp de eller..? eller får man själv ansvara för de?

tror man håller reda på d själv.. eju lika med hoppningen.. om man vill rida msv b (c eller d ponny) så måste du ha 5 felfria LA eller 10 uppklassningspoäng.. o d håller man koll på själv.
tror bara d e SM som man måste ange kvalplatser..

de måste du hålla reda på själv.
men de e tyvärr itne så många som bryr sig om kvalreglerna (framförallt i hoppning) :crazy:
men jag tor som nån sa att de bara e på sm du måste uppge kval tillfällena! iaf i hoppningen e de så :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
524
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 427
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 266
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka