Läste artikel om MR....talar han osanning???

Status
Stängd för vidare inlägg.

lakrits

Trådstartare
Nu vet inte jag om de funnits en tråd tidigare om detta men, men....

Jag tittade i ett äldre nummer av en hästtidning HF....och där var det en artikel om MR....
Där i stod det att han ljugit en massa i en bok angående sin barndom, sina föräldrar, hästar osv.....

Vad har ni att säga om det?
Man har ju hört talas om honom och hans hantering och jag har fått den uppfattningen att han är en bra hästmänniska och att han vet vad han håller på med.
Men nu blir jag lite sådär,,,,stämmer allt han säger???

Man får givetvis sålla och prova sig fram men det skulle vara intressant att höra vad ni har för åsikter om detta.

Jag läser nu en bok som heter "Perfekt uppförande" av Kelly Marks och hon har tydligen haft kontakt och arbetat med och för MR.

Är det någon mer som läst boken?
Vad tycker ni om den?

Jag tycker den än så länge verka handla om sund hästuppfostran och hantering,,,,,men jag har inte kommit så långt.

Sv: Läste artikel om MR....talar han osanning???

Det här är en olämplig tråd så den låser jag.

Citerar forumreglerna

Diskutera inte enskilda personer, varken namngivna eller beskrivna så att någon förstår vem du menar. Likaså skall inte företag som är starkt förknippande med en eller ett fåtal personer diskuteras, då detta ofta leder till reklam för, personagrepp på eller smutskastning av dessa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 451
Senast: machafuko
·
M
Foder & Strö Jag brukar kika runt i det här forumet lite då och då för att jag finner att det finns mycket intressant och för att man kan lära sig en...
Svar
5
· Visningar
1 491
Senast: Mummelmy
·
Träning Jag satt för ett litet tag sen och läste ett nummer av Hästmagazinet. Fastnade i en artikel som handlade om just Säkerheten vid all...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 880
Senast: ika77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila