coari
Trådstartare
Hur tolkar man när en tråd blir låst?? Är det den som skrivit sista inlägget innan tråden blivit låst som har sista ordet och rätt så att inga ytterligare kommentarer ska inkomma eller ska man tolka att trådarna blir låsta efter sista inlägget från den användare som dels inte håller sig till trådens ursprung och anser sig ofelbar men gärna poängterar flera yrkesgruppers inkommetens. Likväl påstår att vissa i dessa yrkesgrupper "lärt ut" proffisionellt yrkesutförande till "allmännheten" ( som kräver lång utbildning och legetimering att utföra) och inte minst påstår att dagens yrkesgrupper inom hästvård t.o.m. utför sitt yrkesutövande utan varesig F-skatt eller övrig lagstadgad redovisning enligt svensk lagstiftning.
Tyvärr känner jag mig manad att ställa denna fråga just i dagsläget,, med motiveringen att under kort tid har flertalet trådar på hästvård blivit låsta exakt efter en och samma användares "sista ord".
Varför jag ställer frågan är enbart för att få en lite bättre klarhet, eftersom det inte går att ta del av i forumreglerna. Inte genom att kritisera hur/när/varför man låser trådar utan enart bakgrunden till förfarandet.
Tack på förhand.
Tyvärr känner jag mig manad att ställa denna fråga just i dagsläget,, med motiveringen att under kort tid har flertalet trådar på hästvård blivit låsta exakt efter en och samma användares "sista ord".
Varför jag ställer frågan är enbart för att få en lite bättre klarhet, eftersom det inte går att ta del av i forumreglerna. Inte genom att kritisera hur/när/varför man låser trådar utan enart bakgrunden till förfarandet.
Tack på förhand.