Lästa inlägg visas som olästa

Riley

Trådstartare
Som rubriken lyder. Samtliga inlägg/trådar jag läser visas fortfarande som olästa, grymt irriterande. Någon som har koll på vad som kan ligga bakom?

Sv: Lästa inlägg visas som olästa

BAckar du tillbaka till forumet eller går du via menyn? Backar man ut (via bakåt bilen högst upp på fönstret) så brukar tråden visas som oläst...

Nej, jag loggar väldigt sällan ur mellan besöken, och när trådarna visas som olästa är jag definitivt inloggad.

Carolus: Jag backar tillbaka och då är jag ju på det klara med att trådarna visas "ouppdaterade", men det spelar ingen roll om jag refreshar sidan eller går tillbaka via menyn, det ser fortfarande lika ut.

Ja om du backar tillbaka så syns trådarna som olästa, då uppdaterar man inte sidan nämligen... Det här var uppe i nån av trådarna i samband med omgörningen av forumet...

Nej, det var ju just det jag skrev och även att det är likadant oavsett om jag refreshar sidan eller inte.

Har du kollat upp så att klockan på din dator har rätt tid, datum.
Prova att rensa bort alla Bukefalos-cookies.
Något verkar ha hänt på din dator.

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
853
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 946
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV