Långärmade träningströjor

Köpte nyligen en bra på Decathlon. Var deras ridsportskollektion men den skulle fungera lika bra till annan träning, har som en ventilationsdel bak på ryggen där man svettas mest vilket jag gillar.
 
Stadium outlet har det blivit. Jag är får snål för att köpa dyra kläder eftersom jag bara tränar hemma eller joggar ute och ingen ser mig...
 
Har två från blacc, kommer inte ihåg vart exakt jag beställde dem, men nu när jag googlade så kom sportamore upp som första träff 😊
Sedan finns det ju många populära träningsmärken (aimn, iciw, stronger osv) som också har tröjor som jag tycker är snygga och verkar bra. Men de är nästan alltid snäppet dyrare än "mindre kända" märken. Har dock en iciw som jag köpte på rea, gillar den också men med tanke på att mina andra tröjor är likvärdiga så tycker jag inte att den hade varit värd det ordinarie priset.
(den tröjmodell jag har är de med dragkedja fram och jag upplever att både blacc och iciw har varit normala i storleken, om du skulle fundera över det)
 
De BÄSTA funktionströjorna jag hittat är från Panos emporio, köpta på Stadium outlet. Älskar dem och har nog närmare tio nu i tre olika färger.
 

Liknande trådar

Hemmet Har precis tvättat och hängt ut kläder på torkvindan. Hur hänger man långärmade skjortor/blusar så att det blir så slätt som möjligt...
Svar
12
· Visningar
594
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för...
Svar
1
· Visningar
215
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: vilde
·
Tjatter Jag kan inget om fotboll och ska köpa fotbollskort. Vilka ska man köpa? Vilka är de mest eftertraktade korten?
Svar
0
· Visningar
135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp