Lång tid av tystnad

A

Antti

Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?

Sv: Lång tid av tystnad

Antti skrev:
Nu har barocken varit lugn och tyst rätt länge, är det precis som ni vill ha den?

Ja du menar att du tycker det är dags att du gör comeback här eller? :D
Ja ärligt talat är det lite väl tråkig och snäll stämning och det är ju inget som jag är känd för att tycka om :p

Sv: Lång tid av tystnad

Men du, har du inte hört talas om den nya design-trenden då man gör barock stil i modern tappning och de försöker komma på ett namn på vad det ska kallas? ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
  • Låst
Relationer Bukefalos har ju funnit bra länge nu och folk har förstås både kommit och gått. Vilka saknar ni? Jag börjar med Domaren. Lite före sin...
Svar
5
· Visningar
895
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama