Lammben till hund?

Sv: Lammben till hund?

Du menar råa ben eller ?

På den tiden jag gav BARF-kost till mina hundar så gav jag lamm (eller köttiga lammben) med jämna mellanrum. Dock inte så ofta då jag upplevde att just lammben gav väldigt hård mage.

Du menar råa ben eller ?

På den tiden jag gav BARF-kost till mina hundar så gav jag lamm (eller köttiga lammben) med jämna mellanrum. Dock inte så ofta då jag upplevde att just lammben gav väldigt hård mage.

Japp, rått. Benet i fråga är ett köttigt ben, men jag vet ju att vovvan gärna gnager på självaste benet också ;)

Det går alldeles utmärkt, håll koll så hunden inte blir förstoppad bara, störst risk för vovvar som inte är vana att äta ben.

Det går alldeles utmärkt, håll koll så hunden inte blir förstoppad bara, störst risk för vovvar som inte är vana att äta ben.

Hon är "van" vid märgben där hon gärna snaskar på självaste benet också, men det får hon ju inte direkt en gång i veckan utan snarare en gång i månaden, ibland mer sällan. :p

Har fungerat jättebra på föräldrarnas och min farmors vovve, och då har ändå föräldrarnas hund känslig mage o sådär :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
879
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 112
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat