Lagtävling?

saffran

Trådstartare
Får man starta med en 4-årig häst i dressyr lagtävling. Hittar ingen info, men "hörde" att ponny måste fyllt 6 år, men hittar inget om det heller.

Hjälp!

Får man starta med en 4-årig häst i dressyr lagtävling. Hittar ingen info, men "hörde" att ponny måste fyllt 6 år, men hittar inget om det heller.

Hjälp!
En fyraåring får bara starta en gång per dag och inte högre klass än LB (väl?) Om det sedan är en lagklass spelar väl ingen roll? Måste väl i såfall vara en regel som gäller för hoppning?

En fyraåring får bara starta en gång per dag och inte högre klass än LB (väl?) Om det sedan är en lagklass spelar väl ingen roll? Måste väl i såfall vara en regel som gäller för hoppning?

Så har jag tolkat det också. Hittar inget i vare sig TR eller de lokala reglerna för Div 2.

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
1 520
Senast: cili
·
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
189
Senast: MattiZ
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Ketrawzc
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka