M

mazarein

Någon som vet när all info och blanketter etc för lag SM 2006 kommer komma upp? Verkar som att SIF ligger lite efter och är kvar på 2005!
kan ju passa på att fråga också, vilka har tänkt att vara med på uttagningarna?:)

Sv: Lag SM!

Vanliga Lag SM dröjer säkert, men östs uttagning finns ju iallafall med nu. Antar att du ska vara med på den? Själv ska jag vara med och planera den och troligen vara med.

OKej, ja, det är den jag ska vara med på. Proppen för den finns ju, men jag undrar lite över vilken blankett man ska använda till den.? Anna

på Himpan är det 13-14 Maj tror jag! Ska du vara med?

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka