Lag-SM vilka har fått ihop lag?

C

Crazymama

Vilka har fått ihop lag till lag-SM och kommer att åka? Tror ni att det kommer att bli färre lag i år?

Sv: Lag-SM vilka har fått ihop lag?

Vi åker med både häst och ponnylag, Hofors RS allians :banana::bump::banana:

På ponny har vi lånat en kat I:a från Uppland i övrigt är det gänget från HRS och grannklubbar

Det blir alldeles för dyrt men de flesta av oss har redan planerat in detta som sommarens semester :idea: så regn vill vi inte ha

Vi från Hermanstorp har fixat ihop ett allians lag på ponny och har ett lag på häst. Så vi kommer med två lag! :banana::bump:

Sörmland har slagit sig i hop med grannlänet Örebro och dammsugit ihop ett ponnylag. Ska bli jättespännande, har hört att det ska vara något alldeles speciellt:bump:
Visst blev det dyrt, men som sagt, lite semester och kan faktiskt inte komma ihåg när vi senast hade en semester där hästar inte var inblandade...

Vi ses på Gotland!!!!

Det blir alldeles för dyrt men de flesta av oss har redan planerat in detta som sommarens semester :idea: så regn vill vi inte ha

Just det! :idea: Vi ser det också som semester :D
Mina arbetskamrater ser ut som om dom tycker jag är från vettet när jag berättar vad jag ska göra på semestern...

Häst
Hofors
Hermanstorp
Sydslätten mix
Skåne mix
St Wäsby
Gotlandsmix

Vad jag kunde se på anmälan

Vi stannar hemma och laddar inför NM. Lycka till!
Funderade ett tag på att göra en långresa och åka direkt men det blir för dyrt.

Skärgårdsalliansen-ponny Stockholms distriktet med bl.a
-Waxholm FRK kat I
-Djursholm kat I
-Södertälje kat I
-Österåkers HSK kat II
-Österåkers HSK Kat II
:grin::grin::grin::grin::grin:

Det blir tätt med lag-SM och sen Norge men det får bli så den här gången. Nästa tävling för oss ligger i september.
HKRK "sponsrar" med del av reskostnaden men visst kostar det en slant ändå att åka...

Vi kommer, :bump::bump:allians med gotland och småland! :grin:

En kat II ponny dock - vi kommer rida med henne för kung och fosterland!

see you all!!!

Stora Wäsby har ett ponnylag o ska försöka försvara guldet från 2007!

Häst
Hofors
Hermanstorp
Sydslätten mix
Skåne mix
St Wäsby
Gotlandsmix

Vad jag kunde se på anmälan

Om detta stämmer att det bara blir dessa lag på häst, så kan man konstatera att det blir betydlig färre lag i år:eek:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mariestads Ridklubb höll i den ledning de hade på lag-SM efter lördagens dressyr och hoppning. Efter söndagens avslutande terräng tog...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 20 lag är anmälda till årets lag-SM i dressyr som avgörs i Linköping den här helgen.
Svar
0
· Visningar
89
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen avgjordes tredje och sista omgången i tre zoner av ponnyallsvenskans elitserie. Sex lag är nu klara för lag-SM första...
Svar
0
· Visningar
107
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SM för seniorer, lag-SM, JEM och YREM. Det är mycket att hålla koll på för den som vill hänga med i svensk fälttävlan. Här finns allt du...
Svar
0
· Visningar
61
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka