Ladda upp Photoshopbilder..?

A

adnamA

Jag har försökt ladda upp bilder som jag har fixat med i Photoshop till Photobucket. Men det går inte. När den nya bilden borde "komma upp" på Photobucket som kommer det ingenting, eller så står det "Sidan kan inte visas". Nån som kan berätta hur man gör..? :)
 
Sv: Ladda upp Photoshopbilder..?

vilket format har du sparat filerna i? photobucket stödjer följande: .bmp, .gif, .jpg, .png, .swf har du inte denna filändelse på bilden öppnar du den i ditt bildprogram och "sparar som.." där kan du ändra filformatet som bilden ska sparas som.

gentle
 
Sv: Ladda upp Photoshopbilder..?

*Lånar knapp*
Jag har samma problem, men jag kan inte spara bilderna i annat än PSD och PDD format... Även om jag skriver typ .jpg så funkar det inte :(
 
Sv: Ladda upp Photoshopbilder..?

Välj "spara för internet" eller vad det nu heter så får ni upp GIF/JPG alternativ.
 
Sv: Ladda upp Photoshopbilder..?

Vart hittar man "spara för internet"?? Har letat och letat i arkiv mm..
 
Sv: Ladda upp Photoshopbilder..?

Ligger nästan under "Spara som"
Fast det bero på vilken version du kör :)
 
Sv: Ladda upp Photoshopbilder..?

Adobe photoshop 5.0
Hittar inget "spara för internet".. hittar bara "spara som kopia" lr nåt sånt :(
 
Sv: Ladda upp Photoshopbilder..?

Kan inte kan spara som jpg:
Ändra Bild | Läge till RGB. Och sen Spara som...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 097
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp