S

Snovind

Någon som vet vad detta program innehåller och om man kan hitta det på nätet?

Sv: La6??

Tror inte att det finns på nätet, men det ingår alla samlade gångarter, mellan trav, ökad trav, ökad galopp, öppna, sluta och enkla byten.

det ska enligt förbundets hemsida vara på LA:5-nivå, så det innehåller väl samma saker som det.

Men vad är det för speciellt/nytt/annorlunda med LA:6 då? :o

jag har just skickat efter det + ändringarna i MSVB:3 och MSVB:5 återkommer när jag fått dem

Det är väl precis som skillnaden mellan tex LA:1 och LA:2; samma svårighetsgrad men man gör saker på andra platser och i annan ordning.

Jag kan tillägga att jag ringde dem igår och undrade hur länge det skulle dröja (eftersom det var två veckor sedan jag beställde) och det visade sig att FEI-ponnyprogrammen som jag beställde samtidigt hade varit slut, men nu har de fått in nya så jag får dem vilken dag som helst.

Jag skickade efter de nya programmen för över en vecka sedan, men har inte fått dem... :(

Mailade och frågade när de skulle komma och fick då till svar att "de har gått att beställa i 1 1/2 till 2 veckor"
Jo tack det visste jag ju redan!!! Men var är dem kan man fråga sig. :smirk:

Tävlingarna börjar ju snart...

....förbundet är väl sega som vanligt......vi fick våra licensunderlag 2 dar innan flera på klubben skulle på första tävlingen...så jag har nog slutat förvånas..........

Jag beställde La:6,Mb:3,M:5 per telefon och fick hem programmen inom en vecka. Har dock inte hunnit titta på dom.

Liknande trådar

Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för Stockholm International Horse Show 2024. Hästarna intar fotbollens nationalarena under fyra dagar och här hittar du...
Svar
0
· Visningar
61
Senast: Gunnar
·
Övr. Grenar Såg en trailer på tv4. https://www.tv4play.se/program/422d9847059a4af6dab4 Dokumentär av New York Times om de många dödsfallen bland...
Svar
2
· Visningar
618
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Söndag i Boekelo, Nederländerna, innehåller både en hästbesikting och sedan den avgörande banhoppningen. Sverige ligger åtta efter...
Svar
0
· Visningar
50
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka