Kvala till MSV B

Z

zaberas

Jag undrar om hur man kvalar till MSV B. I TR står det ju tre st felfria grundrundor i LA och det har jag klart för mig, men jag undrar det är ett kvalificerande resultat om man blir felfri i ex A:0 (endast en grund, som ska ridas fort) eller Ackumulator (grund med jokerhinder på slutet).
Vissa säger att det inte spelar roll vilken bedömning det är, men vissa säger att ett kvalificerande resultat är när det är ex A:0/A:0, alltså när det är två faser.

Ja, hoppas ni fattade inlägget, och jag är tacksam för svar!

Sv: Kvala till MSV B

Det gäller för alla grundomgångar bedömning A:0 är ju en grundomgång, det finns bara ingen omhoppning. Så visst gäller det A:0. Däremot gäller kvalen inte ackumulator om dom inte ändrat det nu.

Sv: Kvala till MSV B

Okej vad bra! Det finns nästan bara A:0 i LA numera och inte så många Ackumulator :)

Tack!

Liknande trådar

Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 470
Senast: Ewelina02
·
Hoppning Jag vet att detta ska stå i TR, men jag blir inte riktigt klok på det jag läser i TR jämfört med de svar jag får när jag googlar. I TR...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Jeps
·
Hoppning Fick en fråga ikväll som jag svarade tvärsäkert på men läste ändå på i TR och blev fundersam på vad där står egentligen. Frågan...
Svar
6
· Visningar
2 211
Senast: Jeps
·
Ridning Tror iaf jag har lagt denna rätt. Annars får jag ju bara flytta den till rätt ställe när jag vet vart den ska vara ALLA NI SOM TÄVLAR...
Svar
4
· Visningar
1 298
Senast: Grannox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka