kvala för att starta Int.I ?

remmis

Trådstartare
som rubriken lyder?
Jag är innförståd med att man ska ha ridit Msv b:4-5 på minst 62% 2 ggr. Antingen i år eller året innan. För att få rida Msv A. är det Msv A:1 eller St.George?

Men hur kvalar man till Int.I?
Måste man ha startat msv a på¨62% på regional nivå eller nationell nivå?

Sv: kvala för att starta Int.I ?

Nationell.. eftersom du måste ha ridit regional MsvA / St george på 62% för att få rida Nationell MsvA /St george och då gäller det kvalet alltså nationell 62% i MsvA ända upp till Svår B:1

Senast ändrad:

jag tolkar nämligen texten att det räcker på regional nivå.

mom 285

va bra, det är inte så aktuellt just nu... men långtidsplaneringen måste ju vara verklighetsförankrad:p

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
690
Senast: Snurrfia
·
Dressyr Snälla kan någon hjälpa mig att förstå de nya kvalificeringsreglerna? Jag har kvalat i msv b:5 så jag får starta msv a:1 & s:t George...
Svar
3
· Visningar
2 344
Senast: Heineken86
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 035
Senast: Puffindog
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 118
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18