Kval till nationell?

H

hopponny

För att få starta nationell tävling, behöver man kvala då? Har försökt hitta i TR men kan inte hitta? :angel:

Sv: Kval till nationell?

Man måste inte kvala för att få starta på nationell tävling om du är kvalificerad för klassen du vill starta i för övrigt, däremot om du vill starta elittävling (Häst) så måste du det,se TR III mom 374 Kvalificeringsbetsämmelser punkt 3.Start på elittävling

Sv: Kval till nationell?

Nej! Det tror jag inte iallafall, jag kvalade inget när jag startade min första nationella som var ett tredagars meeting.

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Snurrfia
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 015
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ridsportens världscup i hoppning pågår mellan oktober och februari. SVT sänder de flesta tävlingarna. I vår guide hittar du...
Svar
0
· Visningar
376
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det kan vara jag som fattar ovanligt trögt :-) Men hur och på vilka tävlingar kan man kvala till detta? Det gäller en d-ponny och...
Svar
1
· Visningar
1 503

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka