Kval Dags!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Japanesen
  • Startdatum Startdatum
J

Japanesen

Var på valla igår och pratade med Stefan och han hade en rolig överraskning till mig!
Min älskling ska kvala onsdagen efter elitloppet.. :bump:

Hoppas bara han klarar det och inte hoppar!! :)

Sv: Kval Dags!

Japanesen skrev:
Var på valla igår och pratade med Stefan och han hade en rolig överraskning till mig!

klart han klarar det :D annars skulle han nog inte ta ut honom...:bow:

Joo det e såklart! Han har aldrig hoppat när han gjort snabbjobb men man vet aldrig ifall han blir stressad nu av allt ståhej!

Japanesen skrev:
Joo det e såklart! Han har aldrig hoppat när han gjort snabbjobb men man vet aldrig ifall han blir stressad nu av allt ståhej!

Vad kul, hoppas det går bra då! :)

Japanesen skrev:

Vet du att jag tror jag haft mamma till din som konvalecent för en hel del år sen :D ...........

nej....jag trodde din var e apple blossom.........kollade hultmans tränarlista och där fanns nån japanese beetle eller nåt...trodde det var din :D

martha skrev:
nej....jag trodde din var e apple blossom.........kollade hultmans tränarlista och där fanns nån japanese beetle eller nåt...trodde det var din :D

Jo min andra häst heter Japanese Beetle men det är inte han som ska kval! Jaså så du har haft apple blossom! :)

Idag bär det av till solvalla för att se Joker kvala! :banana:

Japanesen skrev:

Det där gick ju fint, såg att han gick 19.5. Grattis :)

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Pegasus63
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
564
Senast: Celinehenn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag blev det Nasta, Brunnsgärdet och Gustavsviksrakan hem. Nu ska jag renskriva dagens anteckningar. Nu när personalen verkar ha...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Jag gifter mig på onsdag och igår upptäckte jag början till munsår:eek: Har haft det en gång tidigare på exakt samma ställe, mitt på...
Svar
15
· Visningar
1 033
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Leksak som belöning
  • Akvarietråden V