Kullar i vår/sommar

F

Fjunet

Vilka här får bebisar i vår/sommar?

Mina fåglar gör sig redo för häckning just nu så jag borde ha en unge den 19:e maj :)

Fåren de lammar för fullt just nu :) Vi fick tvillingar i tisdags, trillingar i onsdags och förmodligen är där en kull till imorrn bitti. 21an visade iaf att det nog var dags, vem vet- de kanske redan är ute? Lammlisar är bland det sötaste :love: man kan hitta :) Iaf den första månaden...

Ska antagligen para Diva och Sivert i juli. Men ingenting är säkert än, vi får se hur det blir om de utvecklas bra och håller sig friska! :)

min kaninhona har 7 småttingar nu. Och våra marsvin har bebisar som är rätt stora nu!! Det gick inte att länka direkt till bilden så jag länkar till sidan...

Syns dåligt

Mina marsvin ska ev ha ungar till slutet av maj elr början av juni..

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 756
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
3 114
Senast: Santoxen
·
Foder & Strö Vi har väldigt mycket bete på endast tre hästar. Just nu går hästarna i den första beteshagen, vi har 6 stora beteshagar till att flytta...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar