Kudde för 1,5 åring.

FadeAway

Trådstartare
Vi har nyligen bytt till en juniorsäng men valt att behålla påslakanset till spjälsäng. Men kudde är ju liten (platt), finns det kuddar anpassade för lite större barn men med samma mått 38*55.

Sv: Kudde för 1,5 åring.

Men byt kudden till en fullstor! Det går ju att köra med vita örngott så går det ju till vad som helst. Våra grabbar har börjat sova mycket bättre och även somna lättare sedan de fick stora kuddar (i ungefär 1-1½ -årsåldern). De tyckte det var så mysigt att gosa ner sig i. Båda har fått "ärva" kuddar, så de var lite lagom hopsjunkna och luktade av mamma eller pappa.
Våra har även fått fullstora täcken, vi bäddade bara in dem under madrassen i fotänden så de inte vvar för långa, men det är ju inte nödvändigt.

Sv: Kudde för 1,5 åring.

Fast han har aldrig trivts på våra kuddar annars hade det varit enkelt. Jag vill ha en med mer stoppning men inte normalstor. Ett normalstort täcke känns för stort för en juniorsäng. Hans är 100*130 och sängen är 160 lång.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
2 258
Senast: ylvalill
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Småbarn Vad kan vara orsaken? Skrev med min närmaste vän i dag, plötsligt blev det tyst länge trots att vi var mitt uppe i en "viktig"...
2
Svar
21
· Visningar
3 999
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 625
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar