PrinceFair
Trådstartare
...finns att läsa på Eventuellt. Någon som har läst? Kommentarer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PrinceFair skrev:...finns att läsa på Eventuellt. Någon som har läst? Kommentarer?
Ja nu är det slut lallatdraken skrev:Ser tufft ut, tycker jag.
draken skrev:Ser tufft ut, tycker jag.
Hoppas det är ambitionsnivån man pratar om, och inte kravnivån, annars lär det inte bli många ryttare i våra landslag idag!
Nej, då hade han inte skrivit följande : citat "Inom trav och galopp har man kommit längre med forskning på området och ett samarbete med ATG är en framkomlig väg att få mer forskning." slut citat.Nyrelski skrev:Du tror inte han har koll på det själv?
Den är ju en mångkampare och en mångkampare måste vara både stark o smidig. Att lägga upp ett träningsprogram som ska lyfta fram hästen i alla grenar är ju inte helt lätt och som dessutom ska stå distansen ut på tävlingar.Nyrelski skrev:Annars tycker jag det lät väldigt bra. Nu är det väl ingen som kan säga att en fälttävlanshäst är en häst som inte kan något speciellt. :smirk: Nu är det en häst som kan allt
Jag antar inte heller att det är rimligt med ett krav på att man ska ha minst tre ***-hästar och en hopphäst vid sidan av men naturligtvis är det en målsättning.wert skrev:Nej jag tycker inte det ser ett dugg tufft ut egentligen utan det här är ju krav som dom flesta i truppen redan har klart för sig. Problemet nu är ju att vi har alldeles för få tävlingar hemma i ** och*** klass vilket gör att det blir svårt att ha flera bra hästar i *** klass och att som ryttare få rutin på den nivån.
LenaH skrev:Till Nyrelski: Den där betygslistan finns redan och innefattar landslagsryttarna och de snäppet under. Skulle tro att fio tex är utvärderad.
har stått om den i ridsport bla. startsidan heter www.mayeticvillage.com/eventuelltNyrelski skrev:Hur hittar du till den där sidan föresten? Den har ju världens längsta och krångligaste adress...
Nyrelski skrev:Där fanns en punkt för "Serviceteam och groom",