Kräsen katt

Smurfoff

Trådstartare
Har en ragdoll på 5 månader som är jättekräsen. Hon äter sitt torrfoder, en liten skål som räcker i 2 dagar. Blötmat som mjau ratar hon. skinka äter hon inte. Tycker hon är lite tunn. Hon äter nu grizzlys spanmålsfria foder med 75 % kött i.

Något annat man kan ge för att få katten att gå upp i vikt?

Har du testat annan blötmat än Mjau? Rått kött? Då menar jag typ kyckling, hjärta av olika slag, m.m. Gillar hon lukten av kattmynta kan man testa pudra det över maten (behövde jag göra till min ena ett tag).

Liknande trådar

Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 232
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 225
Senast: Marvin
·
Övr. Katt Hejsan! Har försökt hitta själv, men skriver ut här för lite hjälp och tips från andra kattälskare som kanske har bra koll! Jag söker...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 754
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar