Krångel med Tretorn stövlarna

Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Åh, du ger mig hopp! :) Min dragkjedja har också gått sönder, har inte kvittot kvar men man kan se på kontoutdraget att jag köpt dom. Så nu ska jag till butiken på måndag :)
Hoppas bara att man får nya eller får dom lagade snarast då jag ska på tävling om 3 veckor... det är ju inte så att jag vill åka o tävla i mina graningestövlar direkt :crazy:
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Min vänninna älskar sina tretorn-stövlar, men hon är inne på det 4:e paret nu... De går alltid sönder på nya ställen, så får hon ett nytt par och sen gå de sönder på ett nytt ställe igen.

Skrämmande dålig kvalitet tycker jag.
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Om du handlat dom på "vår" vanliga butik du vet var :) så e det bara å lämna dit dom så får du nya, min dragkedja gick ju sönder plus en knapp å ja lämna in dom å fick nya inom en vecka ;)
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Hej! Ja, jag har handlat dom där =) Vad skönt det känns nu, ska ringa dit imorgon o se om hon är där, var där med stövlarna i fredags men då var det någon tjej som jobbade som inte visste nått :crazy:
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Fick mina nya tretorn stövlar för några dagar sedan, är jätteglad, haha :D
25733748.jpg
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Mina stövlar har också gått sönder! :( Men jag undrar omjag kan byta/laga dem hos butiken jag köpte dom för vet inte hur länge garantin håller! :O köpte dem i december 2007...
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Åkte till "våran" butik idag! Fick nya med mig hem med en gång! :banana:
Tur, för då kan jag åka o tävla om 3 veckor. Annars hade jag fått stanna hemma :laugh:
Hade aldrig i livet åkt med mina graninge.
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Va gött :) Ah de verkar som de e väldigt lätt att få nya då så många haft problem...Tävla om 3 veckor? Thn??:)
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

4000 spänn å nästan alla rasar!?!? Oh my dear! *chockad* Även om det är nya på marknaden så låter det sjukt att ta så med betalt för några prototyper! snacka om att skapa sig ett dåligt rykte.
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Japp, det blir Thn. Våran första tävling! Ska bli så spännande :). Tror att det kommer vara en mycket pigg häst då. Ska hoppa 90 & 1m. Ska du dit med?
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Samma här, köpte ett par förra sommaren till min dotter. Nu har sulan släppt och dragkedjan gått sönder. Sprucken yttersöm plus lite annat smått och gått. Skrämmande dålig kvalitet dock på så pass dyra stövlar.


Tack och lov så lovade butiken oss ett par nya när vi kommer upp i sommar :D!!!
 
Sv: Krångel med Tretorn stövlarna

Jag hade problem med knapparna på mina första så jag bytte och fick ett par nya - av den gamla modellen. Väntar bara på att de ska paja.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett par Tretorn comfort som först den högra dragkedjan gick sönder på, och nu är den vänstra också trasig. Den högra stöveln...
Svar
4
· Visningar
4 473
Senast: mikaela_98
·
Utrustning ÅÅ måste få lite råd och snabb hjälp. Jag rider just nu i ridstrumpor och tennisskor då mina stövlar (hatar dom) gått sönder alldels...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: Eme_liie
·
C
Utrustning Nu är jag inne på mitt tredje par tretorn, då dragkedjan gått sönder på dom andra. Har inte haft några problem med dom här, men senaste...
Svar
15
· Visningar
1 430
Senast: Deimion
·
Utrustning Det är så att jag köpte mina första tretorn i April 2008, då var det den gamla modellen jag fick. Gick efter ett tag sönder i...
Svar
13
· Visningar
1 533
Senast: ulle.j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp