Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, jag tror inte riktigt jag fattade vad du menar
Min häst får ponny för att han är proteinkänslig.
Det låter mer som en reaktion på något i fodret, inte protein i sig. Proteinknölar finns det inget som heter, utan foderknölar.För att han rids hårt och behöver extra mat
Benen svullnar och han får småå småå proteinknölar ibland.
Asså, palla diskutera med människor som inte ens vet hur jag rider min häst, hur hårt han rids, hur mkt mat han behöver och hur han presterar.
Jag tar hellre hjälp av någon som verkligen kan, på riktigt.
Det enda jag ville med denna tråden var att få veta om det fanns någon motsvarighet hos Hippo. INGET ANNAT!!!
orka med alla Buke-besserwissrar.
Vilken Hippo sort motsvarar Krafft ponny bäst?
Liksom, likvärdig.
Jag ska byta leverantör av foder så då måste jag byta märke.
Att hästen inte vill äta mer hösilage är en sak - även om jag undrar lite varför, går det inte att ge ett mål till av hösilaget?Min häst vill inte äta mer hösilage.
Han vägrar.
Asså, palla diskutera med människor som inte ens vet hur jag rider min häst, hur hårt han rids, hur mkt mat han behöver och hur han presterar.
Ibland får man svar man inte vill ha, av anledningen att det finns BÄTTRE svar än de svar du hoppas på.Jag tar hellre hjälp av någon som verkligen kan, på riktigt.
Det enda jag ville med denna tråden var att få veta om det fanns någon motsvarighet hos Hippo. INGET ANNAT!!!
orka med alla Buke-besserwissrar.
Vilken Hippo sort motsvarar Krafft ponny bäst?
Liksom, likvärdig.
Jag ska byta leverantör av foder så då måste jag byta märke.