körvojlock

B

Blicken

ni som har det kan ni tipsa om var man kan köpa. Har sett på equilex men finns det på fler ställen?
Inte sånt där fluffigt teddy däckelunderlägg utan sånt som liknar vojlock/schabrak man har under sadel.

Sv: körvojlock

Jag har köpt mitt snygga på shop Krutbrånet, billigare än equilex, men de har tyävärr inte postorder. Men du kanske kan ringa och höra ändå?

Ibland har jag ett dressyrschabrak istället, om jag tvättar det andra eller vill värma ryggen lite.

/jenny

Jag har ett sådant:idea: Lika fin kvalitet som Mias andra produkter.
Stroppen däruppe är kardborreband och väldigt flexibel, och jag gissar att man kan ha egna önskemål om längd eller om man öht vill ha den där...(iaf om man beställer genom Lillhästen)

under.jpg

Mitt är i färgen sand, vit psp och sandfärgat kantband. Kostade 225:-

Vet du om kan kan välja passpoal och kantband själv? precis som man kan med mia's vojlockar?

Vad bra! Tack!
Då ska jag beställa ett som matchar vagnen ! :p

Liknande trådar

Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
356
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka