Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är min för trånga och för långa sadel såld och jakten på en ny börjar. En djungel att leta i och därför tänkte jag be om lite hjälp. Kort bred svängd sadel för q-sto av den maffigare typen - breeeda bogar, breed och sänkt ryggen. Vilka märken/modeller kan ni tänka er?
Tror jag smyger in här och ser vad du får för tips på sadlar då beskrivningen på din häst stämmer in på min ;-). Jag har ridit i en Double C som legat bra men nu har han breddat sig ytterligare så jag har funderat på en ny sån fast storleken större.
Crates arabian. Min gamla Billy Cook stämmer
Även in på din beskrivning. Min lilla Chili jag yttepytte
Rygg o stora bogblad. Ägt och provat ca 50 sadlar nu ;-)
Tack! Haha ja så kan det ju vara. Tror jag gått igenom hela begagnat marknaden nu utan att hitta nåt som jag vill ha det är ju inte bara hästen som sadeln ska passa till. Har beslutat att ta det lugnt och inte köpa sadel förrän jag hittar sadeln med stort S ;-)
Double C Nevada Fancy är ett tips. Bra bom, helt ok för prisklassen. Syrran har en sådan som visat sig ligga på de bredaste utom min Welsh Cob då. På henne har jag en specialare för cob...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.