Kort anläggningsyta ponnysadel

Apollo

Trådstartare
Kan Buke hjälpa mig? Vilka ponnysadlar allround har ni med kort anläggningsyta? 14 eller 15 tum
Hade hoppats på Tekna A-line men den har enligt info från en affär 40 cm i 14 tum och 43 i 15 tum.

Kan Buke hjälpa mig? Vilka ponnysadlar allround har ni med kort anläggningsyta? 14 eller 15 tum
Hade hoppats på Tekna A-line men den har enligt info från en affär 40 cm i 14 tum och 43 i 15 tum.
Hur kort sadel behöver du då?

Har en Jensen Exmoor 15,5” som är kort.
Har inte mätt anläggningsytan, men den är max 40 cm. Jättetrevlig sadel för ponny och/eller barn.

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 244
Utrustning Världens vanligaste tråd här men har verkligen trasslat in mig totalt i sadeldjungeln!! Letar dressyrsadel Har en häst med superrörliga...
Svar
1
· Visningar
1 139
Senast: Aquakatt
·
Utrustning Bomvinkeln är ca 105-110 grader. Han är i dagsläget urgröpt vid sidorna av manken, så någon form av padd under kommer jag behöva i...
Svar
2
· Visningar
1 431
Senast: _Zacke_
·
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka