Kör licens

Angelique

Trådstartare
Har anmält mig för att ta licens för att köra..
Min man är tränare och jag är ute efter att kunna köra våra hästar då de oftast e jag som sitter i sulkyn i alla fall vid snabb jobben så då kan jag lika bra testa på att köra dem i tävling oxå...
Undrar för jag tittade på travsports sida på avgifter och fattade inte vad de kostar att lösa ut licens för bara körlicensen??
Någon som har koll ??

Sv: Kör licens

Tror inte du behöver betala någon försäkring eftersom du inte får stå som tränare med en D-licens!

Sv: Kör licens

ok vad jag tolkade det på travsports hemisda så måste man betala nån typ av försäkring + 1000

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 730
Senast: AbCdE
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 473
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 794
Senast: Nepenthe
·
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 511
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar