Kör licens

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Angelique
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 518

Angelique

Trådstartare
Har anmält mig för att ta licens för att köra..
Min man är tränare och jag är ute efter att kunna köra våra hästar då de oftast e jag som sitter i sulkyn i alla fall vid snabb jobben så då kan jag lika bra testa på att köra dem i tävling oxå...
Undrar för jag tittade på travsports sida på avgifter och fattade inte vad de kostar att lösa ut licens för bara körlicensen??
Någon som har koll ??

Sv: Kör licens

Tror inte du behöver betala någon försäkring eftersom du inte får stå som tränare med en D-licens!

Sv: Kör licens

ok vad jag tolkade det på travsports hemisda så måste man betala nån typ av försäkring + 1000

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
742
Senast: Lillefrun
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
631
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 983
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 863
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka