Köpa sele utomlands

Trissa

Trådstartare
Jag ska ev. till USA en sväng i höst, och funderar nu på om det kanske lönar sig att köpa kör-utrustning där? Det finns ju miljoner internetsidor med selar och tillbehör, men jag är ny i gamet och vet inte riktigt vad som räknas till bra kvalitet osv. I första hand hade jag egentligen tänkt köpa tömmar och en tömkörningsgjord, men är det stor prisskillnad mot här så kanske det vore lika bra att satsa på en loksele också? Min lilla är bara året än, men förr eller senare ska ju den där selen på... ;)

Sv: Köpa sele utomlands

jag tror det blir enklast att köpa den här... det väger ju en hel del oxå. o tömkörningsgjord får du en bra för 1000 spänn här..varför spara 200 där?

men kul att åka till usa o titta!
/jenny

Liknande trådar

Körning Har lite småplaner på att ta upp körningen med min connemara. Han kördes när jag köpte honom av uppfödaren för 5år sedan men sen dess...
Svar
6
· Visningar
1 659
Senast: agtatoon
·
L
Körning Jag är så ledsen...:cry: Var för kan det inte finnas billigare alternativ till oss som vill köra med större/grövre hästar? Bara för...
Svar
7
· Visningar
3 176
Senast: LindaK
·
Avel Nu tänker jag inte på urvalet av avelsdjur, det har diskuterats i andra trådar. Utan på vilka förutsättningar man bör ha, för att kunna...
2
Svar
32
· Visningar
5 794
Senast: lilith
·
N
Körning Jag kanske ska börja med att säga att jag är vuxen-nybörjare när det gäller både hästar och körning, men körning verkar så himla kul att...
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka