Konvalescentstall

Honey07

Trådstartare
Hej.

Mitt sto och föl befinner sig på ultuna och fölet har opererats och har nu ett gips som behöver bytas varje vecka under 4 veckor. Jag bor 50 mil därifrån så jag kan inte frakta henne fram och tillbaka varje vecka. Är det någon här som har tips på ett bra konvalescentstall i närheten av ultuna?

Hej.

Mitt sto och föl befinner sig på ultuna och fölet har opererats och har nu ett gips som behöver bytas varje vecka under 4 veckor. Jag bor 50 mil därifrån så jag kan inte frakta henne fram och tillbaka varje vecka. Är det någon här som har tips på ett bra konvalescentstall i närheten av ultuna?
Jag vet ett utanför Uppsala, pm:ar dig.

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 240
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 258
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 797
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?