Konstnad ultraljud

Sv: Konstnad ultraljud

Hon är konstaterad på dygn 17 men inte på 40. Gäller dessutom islandshäst så det är handbetäckning det gäller. Skulle kanske ha varit lite tydligare :)
 
Sv: Konstnad ultraljud

Jag var in till hästsjukhuset för dräktighetstest för tre år sedan och betalade då ca 400-500kr för undersökning av islandshäst.
 
Sv: Konstnad ultraljud

En väninnas häst var på UL på ett travstuteri och konstaterades tyvärr icke dräktig, hon fick betala 150:- Hade hästen varit dräktig hade det kostat 500 ;) "fikapengar" som vet. sa :)
 
Sv: Konstnad ultraljud

Vi har en veterinär som kommer ut och gör ul. Det kostar 300:- + moms för själva undersökningen, sedan tillkommer andra avgifter för att hon kommer ut, men det gör det oavsett vad man ska göra.
 
Sv: Konstnad ultraljud

Ser ju att du bor i Örebro Län och det är där min vännina också bor..Då kanske du vet vilken veterinär jag menar? PM:a annars.
 
Sv: Konstnad ultraljud

KL
Bokat in ett till tors nästa v. Runt 800 kommer det kosta och då kommer de ut :) Hade tänkt åka in, men de tog en hundring för att åka ut så då fick det bli att de kom hem ist.
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 548
Senast: Karro-Lina
·
Hundhälsa Vid en hälsoundersökning flytta veckan upptäcktes det att min 12- åriga hanhund har ett blåsljud på hjärtat. Veterinären rekommenderade...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Jamtland
·
Hästvård Hej! Är intresserad av att köpa en häst. Hon har följande skador sedan tidigare: Skada på sträcksenan som 2 åring. Krävde operation...
2
Svar
24
· Visningar
1 458
Senast: PrinceFair
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av hund som har fått butorfanol? Min 13-åriga whippet fick butorfanol för ultraljud av livmodern. Inför och...
Svar
7
· Visningar
599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp