Konstig länk

E

emelit

Såg idag att i länkremsan längst upp på buke-fönstret att bukefalos länkar till en hemsida som heter anabola.nu. :crazy:
En sak jag inte fattar är...varför?? :crazy: :crazy: :crazy: Det är ju...olagligt? Eller jag fattar det som att det är anabolapreparat som säljs på hemsidan?

Sv: Konstig länk

Det är inte olagligt att använda vissa preparat - bara idiotiskt - men du blir dömd för doping om du tävlar med det i kroppen.

Ah, jasså, det var värst :crazy: Men är det inte lite osmakligt att bukefalos länkar till den sidan? Jag vet inget alls om preparate, de kanske är en "mildare" vaiant?

Buke har ett avtal med google, och det är google som lägger upp annonserna. Vilka annonser som läggs upp beror på vad som står på sidan i fråga. Eftersom du nämnt "doping" här så länkas det just nu till byggamuskler.nu. I en feministtråd där det nämns ord som "flator" och "queer" och "lesbiska" så får du i stället en länkar till kontaktsiter, med texter som "Söker du kvinnor?".

Anser du att nån länk som dyker upp inte ska ligga på buke alls får du messa Gunnar. Det är ju möjligt att han kan lägga in veto hos google mot vissa typer av reklam. Möjligt men inte troligt.

Jasså det är så det fungerar :idea: Jag trodde Gunnar höll i det själv och inte hade något avtal med google.
Jag funderade lite bara...tack för svaren!

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 276
Senast: LiviaFilippa
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 739
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 835
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama