Konserter eller festivaler i sommar?

Skorpion76

Trådstartare
Planerar du att gå på någn konsert eller musikfetival i sommar? I så fall vilken? Själv ska jag försöka gå på Latitud 57. Jag var där förra året och såg Niklas Strlömstedt.

Novice Pethead

Sweden Rock den dagen Steel Panther spelar.
Indietracks i Derby om andan faller på.
Helgeåfestivalen, Knislinge får absolut inte missas!! Fattar inte hur de får det att gå runt, helt sjuka bokningar varje år, och riktig gammeldags festivalstämning. Ett guldkorn, om man går därifrån när Micke Syd spelar...
At The Edge Of The Sea i Brighton.
Paris Popfest i September, om vi har råd.

Radiohead, Globen 9 juni.
Minst någon Sofiero-kväll, lutar åt Bryan Ferry 14 juni. Kanske även Norah Jones.
(åsså GIVETVIS Thåström i Malmö, men det är ju inte förrän i november :( )

Planerar du att gå på någn konsert eller musikfetival i sommar? I så fall vilken? Själv ska jag försöka gå på Latitud 57. Jag var där förra året och såg Niklas Strlömstedt.

Novice Pethead

Oj, jag har inte ens hunnit tänka på att det kommer en sommar.

Undrar om det blir några vettiga konserter i sommar som dessutom faller in så att man kan ta ledigt just den dagen mitt i högsäsongen? Blir det nån Laleh, Blunt, Horn, Winnerbäck, Isaksson, Maggio, Dawn-Finer i sommar?

Jag kommer att gå på ett helt gäng konserter :D

Mest beroende på att jag har ett litet konserthus tre minuter bort. Det är ett gammalt missionshus. Rymmer runt 80 pers eller så. Högklassiga artister kommer tack vare vänskapen med husets ägare.

en gång kom ett gäng från Japan. Tittade och flög hem igen. :laugh:

Det händelselösa och trista livet på landet...:angel:

Jag jobbar på ett par festivaler, och vid konserter lite här och där efter intresse och energi. Det enda jag absolut känner att jag måste se är the killers på bråvalla, så just de timmarna måste jag vara ledig.

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
388
Senast: co-SMAD4
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
423
Senast: Jeps
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 944
Senast: Piglet
·
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
781
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama