Königs Comptesse, bilder?

firren

Trådstartare
Är det någon som har Königs Comptesse? Har ni några bilder på dessa?
Har kikat på google men hittar knappt några egentagna bilder under ridning på dessa..

Har kikat på google men hittar knappt några egentagna bilder under ridning på dessa..

Sjukt snygga! Jag vill haaaa!
Både en elev och min ena tränare skaffade nyss. Jag skulle till USA och valde annan shopping där ist.
Hmm.. Dubbla känslor för det. ;)

Om du googlar på Comtesse, utan p så finns litegrann i alla fall. Själv är jag nyfiken på Noblesse som jag såg på Friends för första gången... Men Comtesse är drömmen fortfarande. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag kikar på hästannonser och hittar en ponny som går som ridskoleponny. Den ligger på medelsvår c nivå i dressyren! Det måste väll...
Svar
13
· Visningar
1 383
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 452
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
670
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Snart vågar ingen längre lägga ut någon bild på ridning i sociala medier, ingen vågar vara med i en tidning." Är dressyren död? Eller...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama