Kompislista/Ignoreralista

K

Kolsyrad

När man går in på någons profil så står det tillexempel
Lägg till Kolsyrad på din kompislista.
Lägg till Kolsyrad på din ignoreralista

Vad har man egentligen denna Kompislista/Ignoreralista till?

Sv: Kompislista/Ignoreralista

Dina "kompisar" syns med ett + framför namnet, samt att det står på förstasidan om de är online.
De som du igorerar slipper du läsa inlägg från ;)

Om jag skulle lägga till dig på min kompislista skulle det då synas hos dig på något sätt?

Har aldrig brytt mig om den funktionen. Men nu blev jag lite nyfiken.:)

Ha! Jag testade och la in dig på min kompislista, hoppas det är ok.

Det verkade inte hända mycket mer än att du blev en i listan(hela två för tillfället):D

Det är helt ok, och som jag misstänkte så märkte jag inget av det :)

Du får heller inga pm från någon på din ignoreralista. Känns lite lagom drygt sådär...;)

Drygt??

Snarare skönt att slippa få pm från de "mindre trevliga personer" som man iggat :D

Man kan även ställa in profilen så att endast folk på kompislistan kan PM:a.

Drygt??

Snarare skönt att slippa få pm från de "mindre trevliga personer" som man iggat :D

Jo, men de kanske inte vet att de är iggade, och därför tycker att man är dryg som inte svarar? Men man kan ju inte besvara pm som man aldrig har fått...:angel:

Tror de får ett meddelande om att den de skickat pm till inte har den funktionen aktiverad :devil:

Men vad spelar det för roll, om jag möter en person på stan som jag ignorerar så ignorerar jag den. Men vad den personen tycker om det, spelar för mig iaf inte nån roll, det är ju nån som jag inte vill ha kontakt med... :D ;)

Man kan öppna kompislistan under snabblänkar så ser man om dom är inne på Buke just då eller inte då man själv är inne + att man kan skicka nå dom via kompislistan.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 731
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama