Kommer man få tävla i den??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 903
Sv: Kommer man få tävla i den??

Fladde skrev:
Ja om man får tävla i den kommer jag köpa en sådan.

Det vet jag inte om man får.

Det är jag 100 på att du får. Den är av engelsk typ, vilket är det enda TR kräver.

Lord Owen skrev:
Det är jag 100 på att du får. Den är av engelsk typ, vilket är det enda TR kräver.

Då får det nog bli en sådan till Missy om hon blir bra.
Jag tror hennes rygg skulle må bra av det..

Men måste erkänna att jag är rätt sugen på en Amerigo, Cobra eller Jaguar :love: :love:

Fladde skrev:
Då får det nog bli en sådan till Missy om hon blir bra.
Jag tror hennes rygg skulle må bra av det..

Men måste erkänna att jag är rätt sugen på en Amerigo, Cobra eller Jaguar :love: :love:

Jo, men med tanke på att Missys rygg förmodligen kommer muskla på sig mkt och ändra sig när hon får en bra sadel som passar så är det ju praktiskt med en bomlös som det inte spelar någon roll om hästen ändrar sig i ryggen med. :)

Jag tycker du ska ta hem en på prov, om de ger ut provsadlar! :)

Fast om den här nya står det på tyska cavaletti-horse (www.startrekk.de) hemsida att koppjärnen finns i tre storlekar, men de går än så länge bara att byta i dueber-fabriken (där de tillverkas).
Verkar som man kan beställa där nerifrån redan nu, och inte behöver vänta tills augusti när kaupre får in dom.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
861
Senast: Lisen82
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka