Kom och ta mig!

Haukur

Trådstartare
Sitter här å fnissar så tårarna sprutar.

Mitt lilla monster har ju visat löptendenser rätt länge men jag har inte riktigt prioriterat kastrering än då det funnits andra saker att göra av med pengarna på.
Nu för 10 min sen bestämde hon sig för att NU vill hon ha bebisar så nu ålar hon runt på golvet med rumpan rakt upp i luften medan hon ligger med frambenen... Går med bakbenen och tar sig fram på d viset:rofl: Det ser sjukt kul ut. Min kastrathanne fattar nog inte riktigt vad hon håller på med men nån slags drift verkar han ha för han går runt henne å skriker å ibland tvättar han henne lite. Å hon åååååmar sig, kvittrar och stryker sig mot golvet:D

Nästa lön vet jag iaf vem som ska till veterinären:angel:

edit: nu biter han henne i nacken och hon njuuuuuter:rofl:

Sv: Kom och ta mig!

Löpande katthonor är verkligen perversa. Det finns inget som inte duger. Dom verkar tro att dom kan tillverka stolsben, borsben, byxor, mattes gäster, väggar, stolar... Allt!!

Snuskhumrar är vad dom är :D

Snushummer är verkligen rätt ord! Usch vad hon håller på:crazy:

Nu har det dock gått lite till överdrift, förut har kastraterna mest tyckt att hon är jobbig och i bästa/värsta? fall tvättat henne lite eller nafsat henne i nackskinnet.
Men nyss var min Sunny (han jag använt i avel men som är kastrerad sen drygt 1½ år tillbaka) på henne rätt rejält, bet henne i nackskinnet och stog och juckade på henne rätt länge.
Bör jag säga ifrån när han gör såhär eller ska jag ta det som lite oskyldigt slaveri (hon ber ju trots allt om det, eller rättare sagt tjatar)? Är mest orolig för att han ska börja hankatta sig igen, han skrek rätt ofta på nätterna för bara 10 månader sedan och han strilade ju faktiskt som fertil. Finns det risk för att han börjar med detta igen nu när han har en villig hona?

Jag tror inte risken är så stor att han blir hanig igen, det är ju rätt stora provokationer han blir utsatt för nu för att börja visa hantendenser igen, så det är nog bara i "yttersta nödfall" som han verkligen kan tänka sig ställa upp. ;) Kastrerade hankatter som parar kan till och med få honor att bli skendräktiga, och skendräktighet är faktiskt ett rätt nyttigt sätt att undvika löp på hos en hona! Bättre än p-piller och bättre än tomma löp. Sen brukar honan löpa om igen efter ca 7 veckor. Nu tror jag ju dock att du kommer kastrera henne snabbare än så, det är ju som sagt inte så jäkla kul med en löpande hona hemma. :D Nu har Dimma löpt 3 ggr sen hon fick sina kattungar så nu stod jag inte ut längre, nu går hon på p-piller i ett par månader tills det är dags för parning igen. ;)

/Erica

Kom ihåg när våra två honkatter löpte SAMMTIDIGT!!! :crazy:
Vi blev så trötta på det dom stod och skrek och man kunde inte klappa dom föränn dom ställde sig i "redo för att komma till skott" position. Och sedan började dom kissmarkera (på data skärmen, på väggar och högtalare :eek:) vi hängde över handdukar överallt för att skydda allt. Så var det bara att åka iväg med dom. Det blev en rätt saftig räkning att ta båda sammtidigt men det var det värt.

Kom ihåg när våra två honkatter löpte SAMMTIDIGT!!! :crazy:
Vi blev så trötta på det dom stod och skrek och man kunde inte klappa dom föränn dom ställde sig i "redo för att komma till skott" position. Och sedan började dom kissmarkera (på data skärmen, på väggar och högtalare :eek:) vi hängde över handdukar överallt för att skydda allt. Så var det bara att åka iväg med dom. Det blev en rätt saftig räkning att ta båda sammtidigt men det var det värt.

Jag känner igen mig precis! Hade två honkatter som löpte samtidigt varav den ena markerade överallt, innanför dörren, på bordet om det låg någon tidning där osv osv osv... Vi löste kisseriet med att ställa ut mat där hon kissade, vilket resulterade i att vi hade matskålar överallt (men det funkade)

Och den ena var helt galen, strök sig mt precis allt och om man kliade henne på rumpan juckade hon emot! Snacka slampigt!

Gissa vem som äger en kastrerad hankatt idag? (Men han har lika stora röstresurser som sin mor när han vill)
//Lillan

Då måste jag bara visa...

Men, kan vi inte bara kramas lite?
14715475.jpg

Puh, brudar, jag orkar inte mer... Matte, leka?
14715476.jpg

Jag tror inte risken är så stor att han blir hanig igen, det är ju rätt stora provokationer han blir utsatt för nu för att börja visa hantendenser igen, så det är nog bara i "yttersta nödfall" som han verkligen kan tänka sig ställa upp. ;)
Låter lugnande:D Han har hållt sig lugn sen igår och jag har åtminstone inte sett honom vara på henne nå mer trots att hon ålar runt på marken:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka