Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och en kompis och henne två barn funderar på att åka ner till Kolmården i sommar. Nu skulle vi vilja ha lite tips på vart men kan bo billigt
Allt är av intresse eftersom vi vill se vad som finns i stug,hotell,camping väg
Jag skulle rekommendera att kosta på sig att bo på vildmarkshotellet och ha två dagar i parken, det var helt suveränt!Jag och en kompis och henne två barn funderar på att åka ner till Kolmården i sommar. Nu skulle vi vilja ha lite tips på vart men kan bo billigt
Se till att få rum med havsutsikt. Det är hälften av rummen.Jag skulle rekommendera att kosta på sig att bo på vildmarkshotellet och ha två dagar i parken, det var helt suveränt!
Här finns boende:Jag och en kompis och henne två barn funderar på att åka ner till Kolmården i sommar. Nu skulle vi vilja ha lite tips på vart men kan bo billigt
Jag törs lova att det inte är något billigt boende, och jag törs nästan lova att det är fullbokat på vartenda rum med utsikt över vattnet, udner iallafall tät turisttid.Se till att få rum med havsutsikt. Det är hälften av rummen.
Jag törs lova att det inte är något billigt boende, och jag törs nästan lova att det är fullbokat på vartenda rum med utsikt över vattnet, udner iallafall tät turisttid.
Jag inser nu vad jag flyttat ifrån, jag har i nio år bott med utsikt över samma vatten fast från annan vinkel - och nu fattar jag att jag kunde ju tametusan hyrt ut ett rum dyyyyyrt till turister! Fäen. Nu är det förs sent eftersom jag flyttat därifrån.
Det var barn inblandade, väl?Badet på hotellet var väldigt skönt också!