Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett par dagarHur lång tid tar det att få provsvaret?
Odling längre, 10 dagar kanske.Ett par dagar
Maila?Jag är skitirriterad. Jag skickade in i måndags och har inte hört ett pip så måste göra om då antingen posten eller labbet slarvat bort provet. Samt att labbets telefontider är 10-12 på vardagarna är ju bara det ett irritationsmoment i sig
Om du har appen PreVet så kan svaret kommit där före du får på mailenJag är skitirriterad. Jag skickade in i måndags och har inte hört ett pip så måste göra om då antingen posten eller labbet slarvat bort provet. Samt att labbets telefontider är 10-12 på vardagarna är ju bara det ett irritationsmoment i sig
Skickade också i måndags, men fick svar på tisdag kväll. Svar på odling under vecka 23.Jag skickade i måndags och fick svar på onsdag kväll samma vecka, sen får jag vänta på resultat av odling.
Maila?
Jag har varit med om, på jobbet annat lab, att provsvar blivit skitsena eftersom de kommit bort i granskningen. De har dock funnits (sett via e-tjänster men som sagt inte slutförda) och så småningom att resultaten kommit. Ett prov är ju inte gratis så jag hade definitivt försök komma i kontakt med dem.
Resultaten jag pratar om ovan blev alltså ett halvår sena och nej vi efterlyste inte vi hade ju svaret och behövde inte det signerade protokollet på just det provet.
Om du har appen PreVet så kan svaret kommit där före du får på mailen
Maila, det går fortare.Påminner mig om att jag måste försöka ringa dem. De satte inte någon odling till mig nu sist trots att jag köpt stora paketet
Prevet är gratis. Skaffa konto så får du upp gamla prov också, ända från 2014.Ork int'
Köpte ett nytt KollaMasken och får ta på måndag. Ska dock fota av provnumret ifall det blir nå knas igen
Har tyvärr inte det.
Det gjorde jag direkt, de har inte svarat..Maila, det går fortare.
Fick inte ett upp ett skit.... Antagligen har posten slarvat bort provetPrevet är gratis. Skaffa konto så får du upp gamla prov också, ända från 2014.