Oj vad konstigt! Har du kollat skräpmappen också?Det gjorde jag direkt, de har inte svarat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj vad konstigt! Har du kollat skräpmappen också?Det gjorde jag direkt, de har inte svarat..
Eller så har de skrivit in fel i e-postadressen. Prova att maila provsvar@vidilab.seFick inte ett upp ett skit.... Antagligen har posten slarvat bort provet
Eller så har de skrivit in fel i e-postadressen. Prova att maila provsvar@vidilab.se
Yes, inget där..Oj vad konstigt! Har du kollat skräpmappen också?
Hmm, alltså, just den biten kan man inte lita på oavsett när det är en människa som ska skriva in.Alltså nog för att jag är läkare och skriver som en kratta men jag brukar vara extremt noga med skriva kontaktuppgifter så skulle bli väldigt förvånad om de skriver in fel epostadress (har dessutom en EXTREMT enkel en).
Posten slarvade bort mina paket, vidilab skickade nyaJag är skitirriterad. Jag skickade in i måndags och har inte hört ett pip så måste göra om då antingen posten eller labbet slarvat bort provet. Samt att labbets telefontider är 10-12 på vardagarna är ju bara det ett irritationsmoment i sig
Ser du gamla provsvar där?Fick inte ett upp ett skit.... Antagligen har posten slarvat bort provet
Ser du gamla provsvar där?
Kan det vara så att dina mail av någon outgrundlig anledning hamnar i deras skräppost?Mig dissar de tydligen. Provade att maila igen men fortfarande inget svar..
Edit: Ts hann skriva att hon fått, innan jag postatNä, men så har jag bytt mailadress också sen jag sist skickade in KollaMasken
Skräpmappen kollas normalt också varje dag.Kan det vara så att dina mail av någon outgrundlig anledning hamnar i deras skräppost?
Så var det för mig också, jag fick slutsvar direkt trots att det skulle vara odling. Har mailat dem två gånger för att fråga varför men inget svar..Jag fick slutsvaret (!) idag från det prov jag skickade förra veckan. Väldigt mysko
Ingen aning. Brukar inte hamna i folks skräppost.Kan det vara så att dina mail av någon outgrundlig anledning hamnar i deras skräppost?