Kolla klippet: Världsettans ryttarchallenge

Tur jag har fullbredd på öppningarna i dörrarna så det inte går. Mitt Sprättedjur skulle först tugga i sig min ena fot för att sedan gå över till att köra näsan i bröstbenspetsen och sedan när moroten kommer fram hade han tagit den plus smakat på min näsa. Varför blir inte mitt Sprättedjur äldre än 6 månader för?

Tur jag har fullbredd på öppningarna i dörrarna så det inte går. Mitt Sprättedjur skulle först tugga i sig min ena fot för att sedan gå över till att köra näsan i bröstbenspetsen och sedan när moroten kommer fram hade han tagit den plus smakat på min näsa. Varför blir inte mitt Sprättedjur äldre än 6 månader för?
Lite lika samma här. Box som det inte går i och häst som skulle tugga, dräggla, putta osv.

Skönt att ha det att skylla på när jag antagligen inte skulle orka det för fem öre :rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Martin Fuchs och Bastille testar något nytt – nämligen att hoppa utan huvudlag. Spana in klippet här.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördag startar första klassen i ridsport-OS 2024. Till skillnad från de andra grenarna, som går inne i Paris, kommer hoppning...
Svar
0
· Visningar
612
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förbundskaptenen Henrik Ankarcrona ville skola in nya hästar och ge en lovande ryttare viktig erfarenhet. Han fick ett guld till. Precis...
Svar
0
· Visningar
336
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under det pågående League of Nations-meetinget i Ocala, USA, är det inte ritterna från världens bästa ryttare som har blivit virala. I...
Svar
2
· Visningar
335
Senast: Nobody
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama