Kolla in den här!

Sv: Kolla in den här!

Det är en fiskarkatt, de ska tydligen gå att ha tama som husdjur men det är svårt. Alla fiskarkatter på Eskilstuna Zoo har tydligen varit husdjur innan de kom dit.

hmm.. de kräver nog lite utrymme.. jag skulle inte gärna ha en sån som husdjur iaf :eek:

tänk att se en sån komma runt hörnet när man är yte och går :p

Senast ändrad:

Nä och sedan ska man ha levande fiskar i badkaret som den får fånga och köpa levande höns till den och efter det städa upp röran. :crazy:
Men om man hade en väldigt stor rastgård med fiskdamm så ... :angel:

haha, fyfan. jag som är sjukt äcklad av att skära upp kycklingvingarna åt mina vilddjur. nej tack.. :p

Gillade denna kommentar: "YOU PEOPLE ARE FUCKING CRAZY!!!":D

Det är en fiskarkatt, de ska tydligen gå att ha tama som husdjur men det är svårt. Alla fiskarkatter på Eskilstuna Zoo har tydligen varit husdjur innan de kom dit.

Nämen åhh den skulle passa perfekt på min nya gård! inger ju mkt mer respekt än en vakthund:D
lär ju bli av med råttor och möss;)
Frågan är bara hur snabbt den tar död på kaninerna...:crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
196
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
842
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Asko
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 942
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama